czwartek, 16 sierpnia 2018

Opinia o mechaniku główniejsza od jego certyfikatu! Jaki motor do gazu?

Recenzja o mechaniku główniejsza od jego certyfikatu!

Ufamy tym mechanikom, których sami wypróbujemy albo których polecą nam znajomi.

Wyjaśnia się co więcej, iż chętniej wyłowimy warsztat polecany niż uwierzytelniany.

Z uwierzeniem do mechaników przydarza się różnie. Polscy prowadzący są na to zaufanie skazani, albowiem niewątpliwie – znaczna część z nas jeździ czterokołowcami stosowanymi, nierzadko wielowiekowymi, które… ot tak się psują. Też spora część z nas nie ma pojęcia, co istotnie „pod miną piszczy”. Mamy za to duży wybór. Wedle Decyzyjnej List i Nowinek o Działalności Ekonomicznej samych małych zakładów mechaniki automobilowej jest dzisiaj w kraju nad Wisłą 191 tysięcy.

– Wobec tego zaplanowaliśmy sprawdzić, czym Polacy kierują się przy wyborze mechanika – mówi Marcin, którego motywem jest nasilenie zaufania użytkowników i wyniesienie dobrych praktyk kompanii w kraju nad Wisłą. Wyniki sondażu okazały się nadzwyczaj ciekawe.
Wyśmienity mechanik to zaufana osoba

W sondażu zadane zostały dwa wypytywania tyczące się woli o wyborze mechanika samochodowego. W pierwszym z nich: „Co jest dla ciebie najistotniejsze przy wyborze mechanika samochodowego?”, aż 91 procent respondentów wybrało ripostę „zaufanie – opinie i polecenia”. Co atrakcyjne, odpowiedź ta zdecydowanie wyprzedziła jednocześnie kryterium marki, czyli konkret, iż dany serwis jest certyfikowany (na tę opcję zagłosowało jedynie 6 proc. ankietowanych), oraz kryterium lokalizacji (3 proc. głosujących).

– Wychodzi na jaw z tej przyczyny, że po prawdzie nie wyszukujemy zakładów, które są najbliżej naszego domu czy których jakość poręczają zewnętrzne certyfikaty, natomiast takich, które cieszą się rewelacyjną interpretacją i pozostały przetestowane przez innych – powiada Marcin.

Potwierdzają to dodatkowo efekty drugiej części sondażu, w której ponad połowa ankietowanych odznaczyła, iż wybierając dany zakład, z początku sprawdza, co mniemają o materie internauci i znajomi (66 proc.), bądź wypróbowuje go osobiście (30 proc.).

Michał dorzuca, iż wyjątkowo dla małych i trywialnych zakładów usługowych odmowne interpretacje mogą być po prostu kolcem do trumny. Fakt ten raz za razem stosuje rywalizacja, która np.. zamieszcza w Internecie fałszywe odmowne recenzje.
Rzetelność i uczciwość mechanika - to się opłaca!

Właściciele kompanii zajmujących się renowacją samochodów doskonale przekazują sobie sprawę z tego, iż wsparcia są najbardziej odpowiednią reklamą. Scedowaniem Tomasza, właściciela serwisu Mecha z Ząbkowic, można je zdobyć wyłącznie w jeden sposób – traktując delikwenta grzecznie.
– Trzeba naprawiać tak, jak gdyby się to robiło dla samego siebie, a więc solidnie i uczciwie – powiada Tomasz. – Wcale dając za przykład nie skłaniamy klientów na alternację części, które nie są notabene zużyte, lecz dokładnie informujemy, ile do tego kilometrów może z nimi potrącić, zanim wypada będzie je wymienić – dopowiada panisko Tomasz. Jaki silnik do gazu?

Famę instalacji Lpg w Polsce nie maleje. ojczyzna jest jednym z wiodących krajów w Europie w ilości aut zasilanych tzw. „błękitnym paliwem”. Kwalifikują o tym oczywiście względy ekonomiczne, bo między innym dzięki niskiej banderoli, wartość litra gazu wynosi jak już połowę opłaty etyliny 95-cio oktanowej. O ile niemal każdy motor benzynowy można przekształcić na zasilanie gazowe, to nie dniami i nocami taka operacja jest dochodowa, ponieważ wespół z narastającymi wymaganiami w materii osiągów i emisji mieszanek wrednych, komplikacja współczesnych jednostek pędnych wymusza niezwykle strzelistą cenę adaptacji do zasilania alternatywnego, albo w krótkim czasie okazuje się destruktywna dla silnika naszego wozu.

Wtrysk niebezpośredni benzyny- wtryskiwacze (element dający paliwo do silnika) są zlokalizowane w poborcy ssącym, w pewnej odległości od przegródki spalania i paliwo otrzymuje się do walca poprzez napy ssące na pewno jako mieszanka z powietrzem. Wtrysk bezpośredni etyliny do walców to z kolei rozwikłanie, gdzie wtryskiwacze występują bezpośrednio w głowicy motoru, nad poruszającym się zapychakiem. Takie usytuowanie, w pobliżu przegródki kremowania powoduje - zobacz - taśmy z nadrukiem dla twojej firmy - ostre rozgrzewanie się wtryskiwaczy, o ile wykorzystamy w najwyższym stopniu modną w chwili obecnej instalację gazową 4. generacji z wtryskiwaczami lotnymi ulokowanymi w poborcy ssącym i wtryskiwacze benzynowe pozostaną wykluczone, wywoła to ich ekspresowe przegrzanie i uszkodzenie. Problem ten nie znajduje się w silnikach o wtrysku pośrednim. Rozwiązaniem dla wtrysku bezpośredniego jest instalacja gdzie w czasie profesji z najogromniejszym brzemieniem cieplnym (duże szybkości obrotowe, porywcze przyspieszanie) zużywana jest też etylina studząc raz na jakiś czas wtryski, aczkolwiek globalny rozrachunek jest taki, że auto wyczerpuje m.in. 7 l gazu i 3-4 l benzyny na 100km, a więc oszczędność jest mniejsza, a i wydatek samej instalacji wyższy. Istnieje w tym razie zarówno trafie Lpg niemal wybitna, produkt tzw. 6. prokreacji. Wprowadzona parę lat wcześniej poprzez korporację Vialle, używa do swojej robocie jedynie szynę wtrysku benzyny, czyli działa na tej samej napuszoności i tych samych wtryskiwaczach. Samochód może stać się uruchamiany na wstępie na zasilaniu lotnym i w zasadzie etylina może służyć wyłącznie awaryjnie. Koszt samej eksploatacji jest nieznaczny, z przyczyny na właściwie zerowe zniszczenie etyliny, wprawdzie zapłata instalacji dla motoru czterocylindrowego to już około 8 tys. zł. Ogólnie rzecz biorąc, aby oszczędzać na rauszu, trzeba stronić od silników z bezpośrednim wtryskiem.
Konstrukcja głowicy odporna na wzmożone temperatury spalania, z od biedy małą ilością zaworów. W trakcie profesji napędu na rauszu, temperatura zapłonu jest szczyptę większa niż w przypadku etyliny. W wybranych napędach wyjaśnia się, że po puknięciu kilkunastu-kilkudziesięciu tysięcy kilometrów produkt gniazd zaworowych i samych zaworów ulega wypaleniu i potrzebny jest drogi remont, który jest tym kosztowniejszy im więcej silnik posiada cylindrów i wspomniętych zaworów. W weryfikacji jak nasz silnik toleruje zasilanie gazem pomocne będą oceny renomowanych warsztatów, które do niektórych silników wręcz utrącają zestawu instalacji. Firma Prins, przykładowy z liderów w sferze autogazu opublikowała również listę silników- tzw. listę prinsa, w których jej przekazaniem istnieje zwiększone ryzyko niedociągnięcia głowicy.
Hydrauliczna regulacja zaworów silnika. Wspólnie ze zużyciem jednostki napędowej luz w systemie rozrządu powiększa się i musi być ciągle kompensowany. Na bani dzieje się to błyskawiczniej, też w tych silnikach, których głowice doskonale tolerują Lpg. W wypadku kalibracji hydraulicznej dopełnia się to samoczynnie przez posiłkowe popychacze. W silnikach z kalibracją manualną trzeba o tym brać pod uwagę i dopełniać obserwacji nagminniej niż przy zasilaniu zaledwie benzynowym. Nieskazitelnym wzorcem motorów wymuszających pod tym względem są jednostki Subaru, które mają posadę na bani dosyć dobrze, ale wymuszają częstej regulacji zaworów. Jest to do tego stopnia krępujące, iż motocykle te mają budowę rodzaju bokser (tłoki wykonują zawód w poziomie) i do kalibracji przeważnie trzeba przedłużać silnik. Istnieją także samochody, w których mechaniczna kalibracja zaworów jest prosta lub jest wymagana bardzo nieczęsto np.. starsze siniki Nissana.
Brak turbodoładowania. Jest to problem dużo mniejszy niż kilkanaście lat w przeszłość. Napęd z turbosprężarką ma swoiste wymagania w sprawie zadysponowania w paliwo. W momencie uruchomienia doładowania, przydatne jest gwałtowne nasilenie dawki paliwa. Aktualnie użytkowane moduły w dobrych instalacjach Lpg podołają temu zadaniu, niemniej napęd bez turbosprężarki łatwiej i półdarmowej jest zagazować.

Na koniec, najbardziej odpowiednie struktury do adaptacji w zasilanie lotne to silniki matuzalema typu o małym poziomie gmatwanin, Wypada również brać w rachubę, iż taka przeróbka w najwyższym stopniu się opłaca w wielkich jednostkach, gdzie zużycie benzyny jest strzeliste, wówczas oszczędności są znaczne i amortyzacja kosztów instalacji przebiega ekspresowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz